Innovatie

Deceuninck lanceert nieuwe campagne rond duurzaamheid: Elk raam telt

15 november 2023

Deceuninck ontwikkelde een nieuwe manier om te communiceren over haar duurzaamheidsstrategie. Met het concept “Elk raam telt” rolt het merk vanaf begin november een nieuwe marketingcampagne uit in België. Doel is de duurzame eigenschappen van de producten te belichten en het Deceuninck merk en zijn partners zichtbaarheid te geven.

De campagne “Elk raamt telt” benoemt de duurzame aspecten van de raam- en deurprofielen. Doel is om voor de eindconsument tastbaar te maken wat de impact is van Deceunincks ramen op het wooncomfort, het leven in de eigen buurt en nog ruimer: onze planeet. Daarbij mag men denken aan een optimale isolatie, een lagere energiefactuur en een kleinere ecologische voetafdruk. Ook wil Deceuninck beklemtonen dat er reeds decennialang wordt ingezet op het verkleinen van de CO₂-uitstoot binnen het productieproces.

 

Deceuninck mikt op zichtbaarheid voor het merk en zijn partners. Van billboarding in Vlaanderen, Brussel en Wallonië, advertenties op streamingplatvormen en YouTube tot een uitgebreide sociale media-campagne: doel is zo veel mogelijk potentiële consumenten kennis te laten maken met de producten van Deceuninck. De link naar het verdelernetwerk van Deceuninck wordt consequent gelegd.

Nuttige links