Aanwezigheidsregistratie
We vragen ons af of wij moeten controleren of de werf gemeld werd en dient elke aannemer dit opnieuw te melden bij gesplitste aanneming die voor meer dan 30.000 euro werken komt doen? Zijn de genoemde bedragen (zoals die van 500.000 euro) incl. of excl. btw en wat dient erin vervat te zitten? Hebben wij als architect de verantwoordelijkheid om na te gaan of de werken gemeld werden of is dit de verantwoordelijkheid van de Veiligheidscoördinator?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
als architect panden aankopen, renoveren en verkopen | 30-04-2024
normen gratis raadplegen | 29-04-2024
Moeten NBN-normen, EN-normen en ISO-standaarden gratis ter beschikking gesteld worden?
tweedehands meubilair in een overheidsopdracht | 15-04-2024
regenwaterput gravitair aansluiten op wadi is niet mogelijk | 12-04-2024
opvolging architectuuropdracht verhinderen | 26-03-2024