Aanwezigheidsregistratie
Kan het bureau maandelijks bijvoorbeeld de aanwezigheden al doorgeven zodat dit op gebundelde en georganiseerde wijze verloopt en dan eventueel aanpassen indien de medewerker niet aanwezig zal zijn of in geval van een onvoorzien werfbezoek? Of vormt het geen probleem als er een registratie is gebeurd, maar de medewerker dan toch niet aanwezig zal zijn?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
tweedehands meubilair in een overheidsopdracht | 15-04-2024
regenwaterput gravitair aansluiten op wadi is niet mogelijk | 12-04-2024
opvolging architectuuropdracht verhinderen | 26-03-2024
ongeldig verklaren van offertes bij openbare procedure | 26-03-2024
infiltratie bij een rijwoning op een smal perceel | 22-02-2024