Aanwezigheidsregistratie
Kan het bureau maandelijks bijvoorbeeld de aanwezigheden al doorgeven zodat dit op gebundelde en georganiseerde wijze verloopt en dan eventueel aanpassen indien de medewerker niet aanwezig zal zijn of in geval van een onvoorzien werfbezoek? Of vormt het geen probleem als er een registratie is gebeurd, maar de medewerker dan toch niet aanwezig zal zijn?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
faillissement vennoot bij tijdelijke maatschap | 05-12-2023
afwaterende oppervlakte tuinhuis berekenen | 20-11-2023
licht gebrek opvolgen bij overheidsopdracht | 20-11-2023
beroep tegen één voorwaarde van de omgevingsvergunning | 24-10-2023
destructief asbestonderzoek noodzakelijk | 26-09-2023