Aanwezigheidsregistratie
Kan het bureau maandelijks bijvoorbeeld de aanwezigheden al doorgeven zodat dit op gebundelde en georganiseerde wijze verloopt en dan eventueel aanpassen indien de medewerker niet aanwezig zal zijn of in geval van een onvoorzien werfbezoek? Of vormt het geen probleem als er een registratie is gebeurd, maar de medewerker dan toch niet aanwezig zal zijn?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
bouwverplichting met bouwfirma | 22-03-2023
watertoets opstellen voor overstromingsgevoelig perceel | 20-03-2023
volume zonevreemde woning: dakoversteken en uitkragingen | 24-02-2023
Tellen dakoversteken en uitkragingen mee voor de volumeberekening van een zonevreemde woning?
vloeropbouw hoger dan de waterkering | 24-02-2023
weigering regularisatie: gevolgen bij verkoop en renovatie | 24-02-2023