Werking stedenbouwkundige diensten
wij worden meer en meer geconfronteerd met gemeenten/steden die de vooropgestelde termijnen in het decreet: 1/ negeren. Zowel de termijnen voor het volledigheids- en ontvankelijkheidsonderzoek, als de behandelingstermijnen zelf. 2/ omzeilen. Onder het mom van 'onvolledigheid' worden, zelfs voor eenvoudige dossiers, oneindig veel bijkomende en totaal overbodige stukken/plannen/details/data bijkomend opgevraagd. Vraag: wat is hier tegen te doen...?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
faillissement aannemer | 02-02-2023
De (hoofd)aannemer van mijn opdrachtgever is failliet verklaard. Wat nu?
Beëindiging architectenovereenkomst door architect | 02-02-2023
Ik wil de architectenovereenkomst met mijn opdrachtgever beëindigen. Hoe pak ik dat aan?
verschil tussen norm en TV | 27-01-2023
regularisatie van een lopend project | 17-01-2023
vroegtijdige stopzetting architectuurovereenkomst | 17-01-2023