Helpdesk

Aannemer reageert niet meer

Bij een nieuwbouwwoning komt na de voorlopige oplevering (maar voor de definitieve) de dakbedekking en de zinken dakranden los. Alles is reeds betaald. Bij nazicht blijkt dat deze elementen niet goed bevestigd zijn. De aannemer informeert zich bij zijn leverancier en bestelt (naar eigen zeggen) nieuwe dakranden met het juiste bevestigingssysteem en maakt afspraken met de bouwheer over de herstelling. Hij komt enkele malen langs om de slecht bevestigde delen te verwijderen en om deels een nooddichting te plaatsen. Maar sindsdien geeft hij geen teken van leven meer. Welke stappen kan ik ondernemen?


Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?

Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.



Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.



 

faq

Helpdesk

Een vraag? Ons netwerk van specialisten helpt u graag verder!

Projecten

Kennisopbouw en -verspreiding rond specifieke thema's

Dossiers

Collectieve belangenbehartiging voor meer armslag

Downloads

Consulteer onze handige pockets en billboards, syllabi en presentaties van opleidingen. Blader in NAV News en Dimension.