jobs

Werken bij NAV

27 januari 2023

NAV is dé Vlaamse groeicommunity die professionals in architectuur verbindt en versterkt. We geven architecten de kennis, tools en inspiratie om beter te creëren, te ondernemen en te leven. Met een community van meer dan 6.000 leden vertegenwoordigen we 70% van de Vlaamse architecten. Onze missie? Blijven groeien met als doel het architectenberoep, de sector en uiteindelijk de maatschappij beter maken.

2 openstaande vacatures

 

Netwerk Architecten Vlaanderen (NAV), de grootste community van architecten in Vlaanderen en Brussel, zoekt:

 

ARCHITECT-ADVISEUR KENNISCENTRUM 

Wat wordt jouw job?

Het kenniscentrum ligt aan de basis van onze opleidingen, adviesverlening en belangenverdediging. Het is het hart van NAV. Je collega’s Eline, Silvia, Wim, Sien en Melanie zijn gepassioneerd door architectuur en kijken ernaar uit om samen met jou:

 

  • het kennisaanbod van NAV verder uit te bouwen.

Je volgt een aantal expertisedomeinen op die aansluiten bij jouw interesses en brengt de rest van het team op de hoogte van belangrijke evoluties.

  • Je vertaalt je expertise naar concrete output: ideeën voor artikels, pockets, projecten of opleidingen die nuttig zijn voor onze leden.
  • opleidingsprogramma’s rond bouwtechnische, bouwfysische en architecturale thema’s uit te werken. Je helpt mee zoeken naar de beste invalshoeken en boeiende sprekers.
  • de architectuursector (en maatschappij) mee vorm te geven. Is er een thema dat architecten dringend willen aankaarten bij het beleid? Dan leg jij de basis van succesvol lobbywerk door een inhoudelijk sterk dossier op te bouwen. Je doet de nodige technische research, begeleidt werkgroepen om tot een standpunt te komen en vat alles samen in glasheldere position papers. Afhankelijk van je expertise vertegenwoordig je NAV in externe adviesraden.
  • onze leden te verwelkomen tijdens een van onze (avond)events. Netwerkmomenten waar je zelf voortdurend bijleert, nieuwe inzichten opdoet en collega’s leert kennen.

 

Ontdek hier de volledige vacature en soliciteer vandaag nog!

 

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER / OFFICE MANAGER 

Wat wordt jouw job? 

  • Je staat in voor het onthaal en bent dus het vriendelijke gezicht van onze organisatie. Je beantwoordt samen met je collega Danny, onze boekhoudkundige krak, elke dag de mails en telefoontjes van onze leden-architecten, partners, …  
  • Je doet het agendabeheer van de directeur. En hou het stil, maar die durft al eens iets te vergeten. Jij bent z’n externe harde schijf en time keeper. 
  • Je zorgt voor de administratieve voorbereiding en opvolging van bestuursvergaderingen. Dankzij jouw organisatietalent loopt alles vlot. Je boekt de zalen, verstuurt uitnodigingen, maakt publicaties op voor het Belgisch staatsblad, … 
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van onze leden. Van de ledenwervingscampagne en het leden- en abonnementenbeheer via ons CRM-systeem tot de verzending van bestellingen in onze online shop. 
  • Je volgt de algemene administratieve taken van de organisatie op. Dankzij jou is er nooit een tekort aan enveloppes, notitieboekjes en printpapier. Je weet perfect welke collega’s een extra mailtje nodig hebben om hun onkostennota’s in orde te brengen. Een lekke kraan of vergeten hoekje in de keuken? Je neemt het op met het schoonmaak- en onderhoudspersoneel. Van vragen over personeelszaken en verzekeringen tot het opvolgen van het wagenpark: jij vindt telkens vlot de weg naar een oplossing. 
  • Je ondersteunt je collega’s op administratief vlak. In een mum van tijd regel jij meetingzalen, lunch, … 
  • Je springt sporadisch bij voor het onthaal tijdens onze opleidingen en netwerkevents over het hele Vlaamse land, ook ’s avonds als het moet. 

 

Ontdek hier de volledige vacature en soliciteer vandaag nog!

 

Waarom werken bij NAV een goed idee is

 

  • Je maakt mee het verschil in de bouwsector én de maatschappij. Je zit op de eerste rij om de innovaties op vlak van circulair, waterbewust, klimaatbestendig bouwen op te volgen. Je brengt de architectuursector in beweging.

 

  • Je komt terecht in een klein team met 14 collega’s en dat creëert kansen. Zo kan je uit je takenpakket barsten, en projecten onder je vleugels nemen die je persoonlijk aanspreken.

 

  • Je krijgt de tijd, ruimte & het budget om opleidingen te volgen. Samen werken we een persoonlijk ontwikkelingsplan uit waarin we jouw groeimogelijkheden op korte en lange termijn in kaart brengen en trachten te realiseren.

 

  • Ons kantoor mét tuin ligt in het historisch centrum van Brugge op slechts 10 min. fietsen van het station. Er is een ruime auto- en fietsparking. Door onze flexibele thuiswerkregeling bepaal je zelf hoe vaak en wanneer je naar kantoor komt.

 

  • Work-life balance en flexibiliteit zijn bij ons geen lege woorden. Wil je je kinderen ’s ochtends uitzwaaien op schoolreis of liep je hobby ‘s avonds wat uit? Dan start je gewoon om 10 uur.

 

  • Hopelijk heb je vaak trek, want geregeld worden er etentjes georganiseerd. Er zijn ook Deliveroo-namiddagen! En de coördinator van ons kenniscentrum bakt de lekkerste cake, wafels, brownies, … En dan hebben we het nog niet over het welkomstontbijt voor nieuwkomers.

 

Studiedienst NAV: Eline, Silvia, Wim en Melanie

Dienst events NAV: Julie, Martina en Kaat