jobs

Werken bij NAV

1 maart 2021

Netwerk Architecten Vlaanderen is de grootste sectororganisatie van en voor architecten. Wij ondersteunen onze leden in hun ondernemerschap en bij het realiseren van hun maatschappelijke rol. Wij doen dit door hun belangen te verdedigen en hen te voorzien van beroepsinformatie en vorming.

Omwille van uitbreiding van onze staf zijn we momenteel op zoek naar een:

Over NAV

 

In een notendop

  • NAV vertegenwoordigt 3.000 aangesloten kantoren, goed voor 5.500 leden.
  • We verdedigen architectenbelangen, we werken aan een weerbare sector en we ondersteunen architecten met opleidingen, advies op maat een een uitgebreid kennisnet. Ontdek onze volledige werking op ontdeknav.be.

  • Ons team telt 12 medewerkers. Verder zetten zo'n 80 architecten zich vrijwillig in voor NAV.
  • NAV heeft een kantoor in Brugge en Brussel. We hebben ook 5 regionale afdelingen.

 

Ons DNA

Als werkgever willen we een organisatie zijn die samenwerken hoog in het vaandel draagt, waar respect is voor ieders bijdrage en een bepaalde openheid wordt nagestreefd.

  • People, Planet, Prosperity. Als ondernemersvereniging vinden we de economische invalshoek belangrijk, maar onze leefomgeving en het welbevinden van mensen eveneens.
  • We go the extra mile en zijn wendbaar. Onze belangenverdediging, beroepsinformatie en vorming zijn niet voor één gat te vangen. We doen dit aan de hand van een diepgaande voorbereiding, een zorgvuldige uitwerking in samenwerking met de juiste partners en oog voor detail.
  • Een open huis met vele kamers. We staan open voor al wie zich wil engageren of wil samenwerken, in welk verband ook, langlopend of kort, of het nu om leden of stakeholders gaat.
  • We zijn een warme organisatie. We hebben een mensgerichte aanpak en koesteren onze samenwerkingen, of dat nu onder collega’s, met bestuursleden, leveranciers of freelancers is. We hebben respect voor ieders eigenheid en diversiteit. Samen staan we sterk.
  • Het oog wil ook wat. Vormgeving krijgt bij ons net dat tikkeltje meer aandacht.

Wat kan je verwachten?

  • Je komt terecht in een jong, gedreven en hecht team (12 collega’s) waar een informele sfeer heerst
  • Een kantoor in het Brugse historisch centrum op 10 minuten fietsen van het centraal station.
  • We hebben oog voor de work-life balance, waarbij een flexibel uurrooster wordt gehanteerd.
  • Aanvullend geniet je naast de wettelijke feestdagen van 30 vakantiedagen.
  • Je krijgt de kans om opleidingen te volgen in functie van jouw verdere ontwikkeling
  • Je krijgt de kans om een uitgebreid professioneel netwerk uit te bouwen.
  • Geregeld organiseren we uitjes met het team of eten we samen in de tuin om de sfeer optimaal te houden!
  • Je krijgt van ons een marktconforme verloning in lijn met jouw kennis en ervaring.
  • Dit pakket wordt verder aangevuld met extra legale voordelen waaronder een bedrijfswagen, GSM, abonnement, maaltijdcheques, hospitalisatie en groepsverzekering, laptop en internet thuis.