jobs

NAV zoekt: Projectmanager pers & communicatie

19 april 2022

Netwerk Architecten Vlaanderen vzw is de grootste sectororganisatie van en voor architecten. Naast belangenbehartiging ondersteunt NAV zijn leden met beroepsinformatie, vorming, advies, promotie en netwerkmogelijkheden. NAV vertegenwoordigt 3.000 aangesloten kantoren, goed voor 6.000 leden. Ter versterking van ons team in Brugge zijn we op zoek naar een enthousiaste projectmanager pers & communicatie (m/v/x).

De functie

Als projectmanager pers & communicatie krijg je de kans mee vorm te geven aan hoe NAV in overleg gaat met architecten en de manier waarop NAV hen steunt in hun groei. Je staat mee aan het stuur voor de creatie van betrokkenheid en opbouw van expertise.

Onderstaande taken en verantwoordelijkheden behoren tot je pakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor de eindredactie van de teksten die door NAV in haar verschillende media worden geproduceerd
  • Je coördineert éénmalige publicaties (meestal pockets rond een specifiek voor architecten interessant thema), zowel praktisch als inhoudelijk en zorgt voor interne afstemming
  • Je staat in voor het uitwerken van de communicatiestrategie rond onze dossiers van belangenbehartiging en gaat actief in overleg met onze partners
  • Je bent de SPOC voor de pers bij NAV en schrijft ook de persberichten
  • Je scant de belangrijkste nationale media op voor de organisatie en sector belangrijke artikels
  • Je bent verantwoordelijk voor onze ledenwervings- en retentiecampagne: je werkt de strategie uit, schrijft de wervingscommunicatie en coördineert de werkzaamheden
  • In tandem met collega’s van de afdeling activiteiten ben je de trekker van ons tweejaarlijks architectencongres dat je vanuit inhoudelijk oogpunt vormgeeft

 

Wie ben jij?

  • Je hebt een masterdiploma in een journalistieke of communicatierichting (of gelijkwaardige ervaring in de journalistieke wereld)
  • Je bent op zoek naar een gevarieerde job waarbij je zowel communicatie-strategische, redactionele als organisatorische taken op jou neemt
  • Je hebt een vlotte pen en oog voor detail
  • Je hebt een algemene maatschappelijke en politieke interesse en volgt de actuele berichtgeving
  • Je wil je inleven in de wereld van bouw en architectuur
  • Je bent communicatief en relationeel sterk en bouwt je netwerk verder uit
  • Je kan autonoom werken en bent organisatorisch sterk
  • Je woont regelmatig een event of activiteit bij

 

Wat kan je verwachten?

  • Je komt terecht in een jong, gedreven en hecht team (12 collega’s) waar een informele sfeer heerst
  • Een kantoor in het Brugse historisch centrum op 10 minuten fietsen van het station.
  • We hebben oog voor de work-life balance, waarbij een flexibel uurrooster wordt gehanteerd.
  • Aanvullend geniet je naast de wettelijke feestdagen van 30 vakantiedagen.
  • Je krijgt de kans om opleidingen te volgen in functie van jouw verdere ontwikkeling
  • Je krijgt de kans om een uitgebreid professioneel netwerk uit te bouwen.
  • Geregeld organiseren we uitjes met het team of eten we samen in de tuin om de sfeer optimaal te houden!
  • Je krijgt van ons een marktconforme verloning in lijn met jouw kennis en ervaring.
  • Dit pakket wordt verder aangevuld met extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen, GSM, abonnement, maaltijdcheques, hospitalisatie en groepsverzekering, laptop en internet thuis.

Interesse?

Onze partner voor het invullen van deze vacature is het HR adviesbureau Qore, www.qore.be. Bij interesse kan je je cv en motivatiebrief bezorgen ter attentie van Myriam Parmentier op myriam@qore.be voor verdere opvolging. Of bel voor bijkomende toelichting +32 475 90 12 22.