jobs

NAV zoekt een administratief medewerker boekhouding

18 januari 2023

Ben je gebeten door boekhouden en wil je ons team ondersteunen bij het maken en opvolgen van een begroting die als een bus klopt? Dan zoekt Netwerk Architecten Vlaanderen (NAV), de grootste community van architecten in Vlaanderen en Brussel,  jou.

Credits: Bieke Bruggeman

Administratief medewerker boekhouding

Wat wordt jouw job? 

  • Je doet de dagelijkse boekhoudkundige verrichtingen. Je maakt facturen op en boekt facturen, creditnota’s, onkostennota’s, … in. Je wijst inkomsten en uitgaven analytisch toe. Met behulp van het boekhoudpakket Exact Online en de steun van onze externe boekhouder volg je alles nauwgezet op. 
  • Je ontfermt je over de betalingen en bankenrelaties. Van het uitvoeren van betalingen tot debiteurenbeheer: jij bent de go-to person voor alle praktische bankzaken. 
  • Je ondersteunt de directeur bij het opmaken en opvolgen van de begroting. En je geeft steun aan de collega’s bij het uitvoeren van analytische controles. Je groeit in je job door steeds meer verantwoordelijkheid op te nemen over begroting en financiële opvolging. 
  • Je verdiept je in alle ins en outs van de kmo-portefeuille. Zo volg je de administratie hiervoor op en vorm je de link tussen onze leden, NAV en de overheid. 
  • Je bent twee handen op één buik met Katrien, onze administratieve krak. Samen geven jullie onze leden-architecten het warmste onthaal, zowel aan de telefoon als via e-mail. 

Wie ben jij? 

  • Cijfers zijn jouw ding en een boekhouding kent geen geheimen voor jou. Activa en passiva, kosten en opbrengsten: jij weet waarover het gaat. Heb je ervaring met Exact online? Dan is dat een grote plus. 
  • Je genoot een opleiding ‘Accounting administration’ of je leerde de kneepjes van het vak door ervaring in vorige jobs. 
  • Sommigen zouden jou een pietje-precies noemen, jij noemt het ‘aandacht voor detail’. En gelijk heb je! 
  • Vertrouwen is cruciaal: je gaat gewetensvol om met alle bankzaken. 
  • Ervaren of jong en leergierig? Dat maakt niet uit, als je maar een analytische geest hebt. 

Wat bieden wij? 

  • Een afwisselende job (80% VTE): jij kiest zelf hoe en wanneer je die 80% invult. Fulltime is bespreekbaar.
  • Een dreamteam van 13 enthousiaste en gedreven collega’s.  
  • De tijd, ruimte & het budget om opleidingen te volgen. Samen werken we een persoonlijk ontwikkelingsplan uit waarin we jouw groeimogelijkheden op korte en lange termijn in kaart brengen en trachten te realiseren. 
  • Een makkelijk bereikbaar kantoor mét tuin. Momenteel werken we in het historisch centrum van Brugge op slechts 10 min. fietsen van het station, maar we hebben plannen om te verhuizen naar Gent. Door onze flexibele thuiswerkregeling bepaal je zelf hoe vaak en wanneer je naar kantoor komt. 
  • Een goeie work-life balance. Wil je je kinderen ’s ochtends uitzwaaien op schoolreis of liep je hobby ’s avonds wat uit? Dan start je gewoon om 10 uur. 
  • Een werkomgeving met een dikke tien op tien voor sfeer en gezelligheid. Hopelijk heb je vaak trek, want geregeld worden er etentjes georganiseerd. Er zijn ook Deliveroo-namiddagen. En dan hadden we het nog niet over de homemade brownies en cake van sommige collega’s… 

Interesse?

Stuur je CV en motivatiebrief door naar Myriam Parmentier op myriam@qore.be. Of bel Myriam voor meer info op 0475 90 12 22.