jobs

NAV zoekt projectmanager pers & communicatie

27 april 2023

Heb je een zwak voor architectuur? Start je je dag het liefst met kranten(apps) bij de hand? En combineer je die passies met een voorliefde voor taal, communicatie en all things social? Dan ga jij je zeker thuis voelen in de rol van projectmanager pers & communicatie!

Credits: Bieke Bruggeman

Wie wordt jouw werkgever?

NAV is dé Vlaamse groeicommunity die professionals in architectuur verbindt en versterkt. We geven architecten de kennis, tools en inspiratie om beter te creëren, te ondernemen en te leven. Onze missie? Blijven groeien met als doel het architectenberoep, de sector en uiteindelijk de maatschappij beter maken.

Wat wordt jouw job?

  • Je doet de eindredactie van de teksten. Je zet de puntjes op de i en zoekt wervende titels en intro’s die architecten triggeren om onze magazines, nieuwsbrieven en webartikels van a tot z te lezen.
  • Je coördineert éénmalige publicaties, bijvoorbeeld over ruimtelijke ordening of brandveiligheid. Aan de hand van input van collega’s of externe experten werk jij duidelijke en vlot geschreven pockets en wegwijzers uit.
  • We werken ook op beleidsniveau: denk bijvoorbeeld aan de bouwshift of auteursrechten. Jij werkt de communicatiestrategie uit voor deze dossiers en volgt de acties op.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de pers en schrijft de persberichten.
  • De ledenwervings- en retentiecampagne is jouw verantwoordelijkheid: je werkt de strategie uit en coördineert de acties.
  • De socials van NAV worden jouw stokpaardje.
  • Minstens één keer per maand coördineer je een van onze (avond)events waar je onze leden verwelkomt en bovendien zelf ook heel wat kan bijleren.

Zijn we een match?

  • Je weet wat je wil bereiken met je teksten. En hoe: je kent de kneepjes van het vak.
  • De vertaling van technische en juridische thema’s naar vlotte artikels op maat van architecten vind je een leuke uitdaging.
  • Teamwork makes the dream work. Je werkt altijd samen met collega’s aan projecten.
  • Variatie in strategische, redactionele en organisatorische taken geeft je voldoening.
  • Je hebt creatieve oplossingen voor online content. Geen social detox voor jou!

Waarom werken bij NAV een goed idee is

  • Je komt terecht in een fijn team van 13 collega’s. Hopelijk heb je vaak trek, want geregeld worden er etentjes georganiseerd. Er zijn ook Deliveroo-namiddagen!
  • Een klein team creëert kansen. Zo kan je uit je takenpakket barsten, en projecten onder je vleugels nemen die je persoonlijk aanspreken. Je kan bijvoorbeeld helpen bij de verdere uitbouw van onze jongerenwerking of je schouders zetten onder het project diversiteit binnen architectuur.
  • Ons huidig kantoor met tuin is gelegen in het historisch centrum van Brugge op slechts 10 minuten fietsen van het station. Er is een ruime auto- en fietsparking. Momenteel zijn we op zoek naar een nieuw kantoor in Gent waar het nóg aangenamer vertoeven is. Door onze flexibele thuiswerkregeling bepaal je zelf hoe vaak en wanneer je naar kantoor komt.
  • Je krijgt de tijd, ruimte en het budget om opleidingen te volgen. Samen werken we een persoonlijk ontwikkelingsplan uit waarin we jouw groeimogelijkheden op korte en lange termijn in kaart brengen en trachten te realiseren.
  • Je loon wordt aangevuld met interessante extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen, GSM, abonnement, maaltijdcheques, hospitalisatie en groepsverzekering, laptop en internet thuis.

Goesting om erin te vliegen?

Stuur dan je cv en motivatiebrief naar Myriam Parmentier van HR adviesbureau Qore via myriam@qore.be.
Heb je nog vragen? Dan mag je steeds telefonisch contact opnemen met Myriam via 0475 90 12 22.