Moeten dossiers 10 jaar na oplevering volledig vernietigd worden o.w.v. de GDPR?
In het kader van GDPR en privacy bekijken wij momenteel wat wij met ons bureau concreet moeten aanpakken. Wij vroegen ons af of dossiers 10 jaar na oplevering volledig vernietigd moeten worden? Want in werfverslagen, tekeningen... staan ook altijd persoonsgegevens. Een deel van die info willen we minstens houden als referentie, maar dat kan moeilijk zonder dat we naam, adres e.d.m. bijhouden. is het mogelijk om toch een deel te bewaren?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
verkeerde erkenningsklasse in bekendmaking overheidsopdracht | 26-05-2023
foto's project op website en social media | 05-05-2023
wijziging opdrachtgever | 18-04-2023
brandreactie bij afwerkingslagen | 18-04-2023
ereloon architect indexeren bij overheidsopdrachten | 18-04-2023