Aanwezigheidsregistratie
Kan het bureau maandelijks bijvoorbeeld de aanwezigheden al doorgeven zodat dit op gebundelde en georganiseerde wijze verloopt en dan eventueel aanpassen indien de medewerker niet aanwezig zal zijn of in geval van een onvoorzien werfbezoek? Of vormt het geen probleem als er een registratie is gebeurd, maar de medewerker dan toch niet aanwezig zal zijn?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
5 jaar na vergunning zijn niet alle werken uitgevoerd | 18-08-2023
toepassing hemelwaterverordening bij natuurlijke infiltratie | 04-07-2023
omgevingsvergunning dakterras | 29-06-2023
Heb je een omgevingsvergunning nodig om een dakterras aan te leggen?
basisveiligheidsopleiding in de bouw | 12-06-2023
Moeten ook architecten de nieuwe opleiding basisveiligheid volgen?
niet-presterende aannemer vervangen | 12-06-2023