Helpdesk

clausule voor onderaannemers ivm aanwezigheidsregistratie

Veel kleine bouwbedrijven maken hun overeenkomsten niet zelf. Wij werken via meestal via gescheiden aanneming en komen met veel verschillende bedrijfsgroepen en bedrijven in contact. Bv. een eenmanszaak binnenschrijnwerk, oudere ruwbouwaannemers, … Wij merken dat deze zaakvoerders niet altijd goed op de hoogte zijn van de geldende wetten en de wet niet toepassen, maar zich eveneens ook niet beschermen tgo hun onderaannemers, … Omdat duidelijke afspraken altijd beter zijn, zouden we er zeker van willen zijn dat de juiste tekst wordt overgenomen in de diverse overeenkomsten waar de wet van toepassing is. Dit zowel om de aannemer, als de bouwheer te beschermen tegen eventuele boetes! Kunnen jullie ons een modelclausule overmaken?


Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?

Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.



Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.



 

faq

aanwezigheidsregistratie bij zelfbouwers | 28-06-2021

Wat met de aanwezigheidsregistratie als de klant een doe-het-zelver is?

Helpdesk

Een vraag? Ons netwerk van specialisten helpt u graag verder!

Projecten

Kennisopbouw en -verspreiding rond specifieke thema's

Dossiers

Collectieve belangenbehartiging voor meer armslag

Downloads

Consulteer onze handige pockets en billboards, syllabi en presentaties van opleidingen. Blader in NAV News en Dimension.