aanwezigheidsregistratie bij gesplitste aanneming
Er wordt bij aanwezigheidsregistratie vaak aangegeven dat dit de verantwoordelijkheid is van de hoofdaannemer. Maar wat als de werf met gesplitste aanneming verloopt? Is de architect (coördinator) verantwoordelijk? Is elke aannemer apart verantwoordelijk? En moet je dan elk een apart referentienummer gebruiken?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
Beëindiging architectenovereenkomst door architect | 02-02-2023
Ik wil de architectenovereenkomst met mijn opdrachtgever beëindigen. Hoe pak ik dat aan?
verschil tussen norm en TV | 27-01-2023
regularisatie van een lopend project | 17-01-2023
vroegtijdige stopzetting architectuurovereenkomst | 17-01-2023
opzegging ondertekende offerte aannemer | 17-01-2023