aanwezigheidsregistratie bij gesplitste aanneming
Er wordt bij aanwezigheidsregistratie vaak aangegeven dat dit de verantwoordelijkheid is van de hoofdaannemer. Maar wat als de werf met gesplitste aanneming verloopt? Is de architect (coördinator) verantwoordelijk? Is elke aannemer apart verantwoordelijk? En moet je dan elk een apart referentienummer gebruiken?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
Scheuren in gietvloer | 17-11-2022
Lift en trap in hetzelfde compartiment | 09-11-2022
Is het in middelhoge gebouwen toegelaten dat de lift en de trap in hetzelfde compartiment liggen?
Parket bolt op | 09-11-2022
Zonevreemde functiewijziging boerderijwoning | 03-11-2022
Wel of geen primaire verluchting | 21-10-2022