Helpdesk

Aannemer reageert niet meer

Bij een nieuwbouwwoning komt na de voorlopige oplevering (maar voor de definitieve) de dakbedekking en de zinken dakranden los. Alles is reeds betaald. Bij nazicht blijkt dat deze elementen niet goed bevestigd zijn. De aannemer informeert zich bij zijn leverancier en bestelt (naar eigen zeggen) nieuwe dakranden met het juiste bevestigingssysteem en maakt afspraken met de bouwheer over de herstelling. Hij komt enkele malen langs om de slecht bevestigde delen te verwijderen en om deels een nooddichting te plaatsen. Maar sindsdien geeft hij geen teken van leven meer. Welke stappen kan ik ondernemen?


Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?

Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.



Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 212 26 99 of via info@nav.be.



 

faq

Corona: mag ik als architecten klanten op kantoor ontvangen ? (UPDATE 08/05) | 23-03-2020

Mag ik als architecten klanten op kantoor ontvangen ? (UPDATE 08/05)

Welke juridische consequenties kan corona hebben op opstartende of lopende overheidsopdrachten in het algemeen? | 23-03-2020

Welke juridische consequenties kan corona hebben op opstartende of lopende overheidsopdrachten in het algemeen?

Helpdesk

Een vraag? Ons netwerk van specialisten helpt u graag verder!

Projecten

Kennisopbouw en -verspreiding rond specifieke thema's

NAV Werkt

Collectieve belangenbehartiging voor meer armslag

Downloads

Consulteer onze handige pockets en billboards, syllabi en presentaties van opleidingen. Blader in NAV News en Dimension.