btw-aangifte na nieuwbouw
De BTW-aangifte van een woning, na nieuwbouw of na verbouwing: hoe wordt dit eigenlijk opgevolgd en in gang gestoken? Dient de bouwheer hier zelf de opstart voor aan te vragen, of krijgt hij daar rechtstreeks papieren van? Ik heb niet de indruk dat deze documenten al bij vergunning worden aangeleverd.
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
faillissement vennoot bij tijdelijke maatschap | 05-12-2023
afwaterende oppervlakte tuinhuis berekenen | 20-11-2023
licht gebrek opvolgen bij overheidsopdracht | 20-11-2023
beroep tegen één voorwaarde van de omgevingsvergunning | 24-10-2023
destructief asbestonderzoek noodzakelijk | 26-09-2023