Helpdesk

Procedurefout tijdens openbaar onderzoek

Indien er een procedurefout zou gebeuren bij de behandeling van een openbaar onderzoek, vervalt de mogelijkheid tot klacht hiertegen bij het verstrijken van de bezwaartermijn van het openbaar onderzoek zelf, of kan dit ook nog later ingeroepen worden, en zo ja, binnen welke termijn?


Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?

Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.



Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.



 

faq

Helpdesk

Een vraag? Ons netwerk van specialisten helpt u graag verder!

Projecten

Kennisopbouw en -verspreiding rond specifieke thema's

Dossiers

Collectieve belangenbehartiging voor meer armslag

Downloads

Consulteer onze handige pockets en billboards, syllabi en presentaties van opleidingen. Blader in NAV News en Dimension.