Helpdesk

Huis is bewoond, maar pleisterwerken voldoen niet.

Pleisterwerken in een woning, geplaatst door een onderaannemer, voldoen niet. Herstellingswerken hebben niet het gewenste resultaat gehad. Ondertussen is de woning bewoond door de opdrachtgever en vallen de gebreken steeds meer op door het plaatsen van binnenschrijnwerk, verlichting, meubels,… De vraag stelt zich welke juridische stappen de opdrachtgever alsnog kan ondernemen tegen de hoofdaannemer (en zijn onderaannemer). Er is nog een beperkt openstaand bedrag.





Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?

Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.



Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.



 

faq

Helpdesk

Een vraag? Ons netwerk van specialisten helpt u graag verder!

Projecten

Kennisopbouw en -verspreiding rond specifieke thema's

Dossiers

Collectieve belangenbehartiging voor meer armslag

Downloads

Consulteer onze handige pockets en billboards, syllabi en presentaties van opleidingen. Blader in NAV News en Dimension.