aanwezigheidsregistratie bij gesplitste aanneming
Er wordt bij aanwezigheidsregistratie vaak aangegeven dat dit de verantwoordelijkheid is van de hoofdaannemer. Maar wat als de werf met gesplitste aanneming verloopt? Is de architect (coördinator) verantwoordelijk? Is elke aannemer apart verantwoordelijk? En moet je dan elk een apart referentienummer gebruiken?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
verkeerde erkenningsklasse in bekendmaking overheidsopdracht | 26-05-2023
foto's project op website en social media | 05-05-2023
wijziging opdrachtgever | 18-04-2023
brandreactie bij afwerkingslagen | 18-04-2023
ereloon architect indexeren bij overheidsopdrachten | 18-04-2023