Helpdesk

Aanwezigheidsregistratie

Hoe moet ik zelfstandige medewerkers ingeven? Hoe moet ik andere architectenbureaus ingeven? Wat moet ik doen met foutmeldingen?


Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?

Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.



Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.



 

faq

Registratie telewerk i.f.v. corona: quid zelfstandig medewerkers? | 06-04-2021

Wij hebben zelfstandigen in dienst op een structurele basis. Moeten wij voor hen ook een telewerkaangifte opmaken?

Registratie telewerk i.f.v. corona: quid bedrijfsleider(s)? | 06-04-2021

Moet een bedrijfsleider worden opgenomen in de aangifte?

Registratie telewerk i.f.v. corona: quid eenmanszaak of vennoten zonder medewerkers? | 06-04-2021

Wat moeten we doen als eenmanszaak of als architectenbureau zonder werknemers. De 4 vennoten zijn immers zaakvoerders?

Helpdesk

Een vraag? Ons netwerk van specialisten helpt u graag verder!

Projecten

Kennisopbouw en -verspreiding rond specifieke thema's

Dossiers

Collectieve belangenbehartiging voor meer armslag

Downloads

Consulteer onze handige pockets en billboards, syllabi en presentaties van opleidingen. Blader in NAV News en Dimension.