btw-aangifte na nieuwbouw
De BTW-aangifte van een woning, na nieuwbouw of na verbouwing: hoe wordt dit eigenlijk opgevolgd en in gang gestoken? Dient de bouwheer hier zelf de opstart voor aan te vragen, of krijgt hij daar rechtstreeks papieren van? Ik heb niet de indruk dat deze documenten al bij vergunning worden aangeleverd.
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
weigering regularisatie: gevolgen bij verkoop en renovatie | 24-02-2023
faillissement aannemer | 02-02-2023
De (hoofd)aannemer van mijn opdrachtgever is failliet verklaard. Wat nu?
Beëindiging architectenovereenkomst door architect | 02-02-2023
Ik wil de architectenovereenkomst met mijn opdrachtgever beëindigen. Hoe pak ik dat aan?
verschil tussen norm en TV | 27-01-2023
regularisatie van een lopend project | 17-01-2023