Helpdesk

Aanwezigheidsregistratie

Kan het bureau maandelijks bijvoorbeeld de aanwezigheden al doorgeven zodat dit op gebundelde en georganiseerde wijze verloopt en dan eventueel aanpassen indien de medewerker niet aanwezig zal zijn of in geval van een onvoorzien werfbezoek? Of vormt het geen probleem als er een registratie is gebeurd, maar de medewerker dan toch niet aanwezig zal zijn?


Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?

Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.



Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.



 

faq

Helpdesk

Een vraag? Ons netwerk van specialisten helpt u graag verder!

Projecten

Kennisopbouw en -verspreiding rond specifieke thema's

Dossiers

Collectieve belangenbehartiging voor meer armslag

Downloads

Consulteer onze handige pockets en billboards, syllabi en presentaties van opleidingen. Blader in NAV News en Dimension.