Aanwezigheidsregistratie
Kan het bureau maandelijks bijvoorbeeld de aanwezigheden al doorgeven zodat dit op gebundelde en georganiseerde wijze verloopt en dan eventueel aanpassen indien de medewerker niet aanwezig zal zijn of in geval van een onvoorzien werfbezoek? Of vormt het geen probleem als er een registratie is gebeurd, maar de medewerker dan toch niet aanwezig zal zijn?
Dit artikel is exclusief voor NAV-leden. Verder lezen?
Al NAV-lid? U kan hieronder inloggen en het artikel verder lezen.
Nog geen lid? Via onderstaande link kan u lid worden, zo krijgt u toegang tot het volledige NAV-kennisnet.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u ons steeds contacteren op 02 669 22 80 of via info@nav.be.
faq
aanwezigheidsregistratie bij gesplitste aanneming | 17-08-2022
plaatsing regenwaterput en noodzaak bronbemaling | 16-06-2022
afwijken stabiliteitsstudie ingenieur | 16-06-2022
opmerkingen bij voorlopige oplevering | 16-06-2022
afwijken van oude verkavelings-voorschriften | 16-06-2022
Kan een gemeente een omgevingsvergunning weigeren op basis van een verkaveling ouder dan 15 jaar?